جهت تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل های خود، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله اول - اتصال نرم افزار Outlook به ایمیل دانشگاه

با استفاده از راهنمای ارائه شده در صفحه ذیل، نرم افزار Outlook را به ایمیل خود متصل سازید.

مشاهده راهنمای اتصال

مرحله دوم - انجام عملیات پشتیبان

با استفاده از راهنمای ارائه شدن در صفحه ذیل، اقدام به تهیه نسخه پشتیبان از محتوای ایمیل خود نمایید.

مشاهده راهنمای پشتیبان گیری

 

مرحله سوم - دریافت فایل لیست مخاطبین (Contact List)

جهت دریافت لیست مخاطبین، ابتدا وارد ایمیل خود شده و سپس بر روی گزینه Folders کلیک نمایید. (از منوی سمت چپ). پس از نمایش صفحه Folders بر روی دکمه Export عبارت Contacts (0 Messages)  کلیک کرده و از پنجره باز شده، دکمه Export را انتخاب نمایید. با اینکار یک فایل csv شامل اسامی مخاطبین شما ایجاد شده که میتوانید در نرم افزار Outlook خود، آنرا Import نمایید.

مرحله چهارم - بررسی صحت اطلاعات پشتیبان گرفته شده

جهت بررسی اطلاعات پشتیبانی گرفته شده توسط نرم افزار Outlook، ابتدا ارتباط اینترنت دستگاه خود را قطع نموده و سپس وارد نرم افزار Outlook شوید. در صورتیکه با کلیک بر روی ایمیل های خوانده نشده، متن ایمیل و همچنین فایل های ضمیمه شده به ایمیل قابل دستیابی و مشاهده باشد، نشان میدهد که محتوای ایمیل بدرستی Backup گرفته شده است. در غیر اینصورت تنها Header ایمیل ها منتقل شده است و باید مسیر طی شده را مجدد بررسی نمایید.

تهیه نسخه پشتیبان، بسته به حجم داده های داخل ایمیل ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

تماس با مرکز

  • نشانی : ايران، تهران، ميدان رسالت، خیابان هنگام، خیابان دانشگاه، دانشگاه علم و صنعت ايران
  • تلفن مستقیم دفتر مرکز: ۷۷۲۴۰۴۴۴ ۹۸۲۱+ - تلفن داخلی دفتر مرکز: ۵۹۸۹
  • تلفن پاسخگویی مشکلات: ۷۳۲۲۵۹۹۱ ۹۸۲۱+
  • فکس: ۷۳۰۲۱۲۰۰ ۹۸۲۱+
  • ایمیل: its [at] iust.ac.ir
  • سیستم پشتیبانی: http://support.iust.ac.ir