سرویس چت بات
برای پاسخگویی سریعتر و دقیقتر به نیازهای شما، دو نوع چتبات در اختیار کاربران دانشگاه قرار گرفته است:
- چتبات عمومی برای پاسخگویی به سوالات عمومی و تخصصی
- چتبات اختصاصی دانشگاه برای پاسخگویی در خصوص اطلاعات مختص به دانشگاه علم و صنعت ایران.
لطفاً قبل از شروع، توضیحات زیر را مطالعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
چتبات عمومی
دستیار هوش مصنوعی بر پایه مدلهای محلی و تجاری جهت انجام کارهای روزمره و پرسشهای عمومی. مناسب برای: تولید متن، ویرایش و بازنویسی، خلاصهسازی و ترجمه ایدهپردازی برای پروژهها و ارائهها راهنمایی اولیه در موضوعات آموزشی عمومی و کمکهای برنامهنویسی به صورت کلی این سامانه جهت پاسخ به پرسشهای عمومی که نیاز به اطلاعات داخلی دانشگاه ندارند در اختیار شما قرار گرفته است.
مهم: این چتبات به سامانهها و دادههای داخلی دانشگاه دسترسی ندارد. لطفاً از وارد کردن اطلاعات حساس (مانند شماره دانشجویی، پرونده آموزشی، اسناد محرمانه، رمزها و دادههای شخصی) خودداری کنید.
چتبات اختصاصی دانشگاه
دستیار هوش مصنوعی آموزشدیده بر مبنای دادهها و منابع اختصاصی و بهروز دانشگاه (مانند آییننامهها، فرآیندهای اداری، تقویم آموزشی، فرمها، راهنماهای سامانهها و سوالات متداول واحدها). مناسب برای: پرسش درباره قوانین و رویههای آموزشی، پژوهشی، اداری و رفاهی دانشگاه (اطلاعات مربوط به ثبتنام، حذف و اضافه، شهریه، بورس، خوابگاه، کتابخانه، فناوری اطلاعات و سایر خدمات یافتن فرمها، دستورالعملها و مسیرهای انجام کارهای اداری)
توجه: واحدهای ستادی دانشگاه در صورت تمایل برای فعال سازی سرویس های تجاری هوش مصنوعی برای گروه های کاربری خاص می توانند با میز خدمت مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات (Help Desk) به شماره داخلی 5959 ارتباط برقرار نمایند.