لطفا در سامانه پشتیبانی تیکتی مبنی بر ارتقای اکانت به مقطع بالاتر بزنید و شماره دانشجویی جدید خود را نیز ذکر کنید
در صورتی که وضعیت تحصیلی دانشجو در سامانه آموزش تغییر کند و نمایانگر عدم اجازه دانشجو برای ادامه تحصیل باشد (مانند انتقال به دانشگاه دیگر، محرومیت ، اخراج و ...) ، یک ایمیل اخطار مبنی بر حذف حساب کاربری به ایمیل کاربر ارسال می شود. در صورتی که در مهلت داده شده در ایمیل اخطار، وضعیت تحصیلی فرد تغییری نکند، حساب کاربری و داده های فرد در سامانه های مرکز فناوری حذف می شود. دانشجویان برای جلوگیری از حذف اکانت می باید در فرصت گفته شده به آموزش مراجعه و درخواست تغییر وضعیت تحصیلی دهند.
توجه: حساب کاربری دانشجویان دکترا با وضعیت فارغ التحصیلی "اخراج" ، غیر فعال می شود.
برای فعال سازی حساب کاربری می باید حتما در سامانه آموزش، وضعیت تحصیلی شما به وضعیت دیگری تغییر نماید که در این حالت، اگر حساب کاربری حذف نشده باشد، به طور خودکار روز بعد از تغییر وضعیت فعال خواهد گردید. در صورتی که حساب کاربری حذف شده باشد، دانشجو پس از تغییر وضعیت تحصیلی در گلستان به "مشغول به تحصیل"، می تواند حساب کاربری جدیدی بسازد.
کاربران گرامی در صورت ثبت شماره موبایل می توانند برای بازیابی و تغییر کلمه عبور از طریق لینک "بازنشانی کلمه عبور" موجود در صفحه اول اقدام کنند و نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد.
در صورتی که نام کاربری خود را فراموش کرده اید می توانید در صفحه ذکر شده هنگام دریافت توکن ، به جای وارد کردن نام کاربری، کد ملی خود را وارد کنید تا به همراه توکن ، نام کاربری نیز برای شما پیامک شود.
در صورتی که شماره موبایل شما در سیستم ثبت نشده باشد و یا اشتباه بوده و یا تغییر کرده باشد می باید برای دریافت رمز عبور حضورا به مرکز مراجعه فرمایید.
بسیاری از مشخصات شما در هنگام ثبت نام از دیگر سیستم های دانشگاه (مانند سیستم گلستان و یا کارگزینی) خوانده می شود و توسط شما قابل تغییر نیست و برای تغییر این موارد باید به مرکز کامپیوتر مراجعه کنید. برای تغییر کلمه عبور به شرح زیر عمل کنید:
برای اطلاع از اعتبار حساب کاربری و سایر شرایط به این صفحه مراجعه فرمایید.
اين نام قابل تغيير نيست